Stage op Ibiza - Reisverslagen van Trientje Brouwer - WaarBenJij.nu Stage op Ibiza - Reisverslagen van Trientje Brouwer - WaarBenJij.nu
Stage op Ibiza

Voor mijn studie ga ik stagelopen op Ibiza voor vijf maanden. Ik studeer Facility Management met als richting Hospitality in Business. Daarvoor ga ik mijn managementstage doen bij evenementenbedrijf The Shop Ibiza.

Recente Reisverslagen:

01 April 2014

Zeven weken Ibiza

04 Maart 2014

Alweer bijna vier weken op Ibiza.

25 Februari 2014

De eerste weken
Trientje

Ik ben Trientje en woon/studeer in Groningen. Regelmatig ga ik voor een aantal weken naar het buitenland, vandaar deze reisblog. Het is leuk voor mijzelf om bij te houden wat ik doe en natuurlijk voor de geïnteresseerde lezers!

Actief sinds 25 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2749

Voorgaande reizen:

11 Februari 2014 - 17 Juli 2014

Stage op Ibiza

Landen bezocht: